piątek, 30 kwietnia 2010

Koncepcja biznesu

Na ostatnich zajęciach :

- uczyłyśmy się kierować samymi sobą- swoją przyszłością , czasem i pieniędzmi oraz kierować innymi ludźmi,

- dowiedziałyśmy się, co to jest:

Efektywność - to robienie właściwych rzeczy, a wydajność to robienie tego właściwie.

Organizacja czasu - to po pierwsze efektywność, a po drugie wydajność.

Polityka firmy na ogół dotyczy trzech dziedzin : etyki, prawa i organizacji.

Polityka prawna dotyczy przestrzegania zasad ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracy, zasad rekrutacji pracowników i zasad wynagrodzeń.

Polityka organizacyjna dotyczy upowszechniania dobrej praktyki i zapewnienia spójności.

Administracja

Kontrola papierów jest sprawą kluczową, jeśli nie chcesz utonąć w morzu listów, faktur, wiadomości , faksów, broszur promocyjnych, ważnych badań i wszelkich badań i wszelkich innych papierów, które na pewno znajdą drogę do Twojej firmy.

Księgowość

Twój system księgowy powinien odpowiadać liczbie pozycji, które ewidencjonujesz.

W dziedzinie wydatków istnieją następujące trzy kategorie:
- przelewy bankowe,
- karta kredytowa,
- gotówka .

Grupa BIZNES GÓRALKI ---------> http://sites.google.com/site/lemurkowo/

ZAPRASZAMY !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz