Na ostatnich zajęciach :
- uczyłyśmy się kierować samymi sobą- swoją przyszłością , czasem i pieniędzmi oraz kierować innymi ludźmi,
- dowiedziałyśmy się, co to jest:
Efektywność - to robienie właściwych rzeczy, a wydajność to robienie tego właściwie.
Organizacja czasu - to po pierwsze efektywność, a po drugie wydajność.
Polityka firmy na ogół dotyczy trzech dziedzin : etyki, prawa i organizacji.
Polityka prawna dotyczy przestrzegania zasad ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracy, zasad rekrutacji pracowników i zasad wynagrodzeń.
Polityka organizacyjna dotyczy upowszechniania dobrej praktyki i zapewnienia spójności.
Administracja
Kontrola papierów jest sprawą kluczową, jeśli nie chcesz utonąć w morzu listów, faktur, wiadomości , faksów, broszur promocyjnych, ważnych badań i wszelkich badań i wszelkich innych papierów, które na pewno znajdą drogę do Twojej firmy.
Księgowość
Twój system księgowy powinien odpowiadać liczbie pozycji, które ewidencjonujesz.
W dziedzinie wydatków istnieją następujące trzy kategorie:
- przelewy bankowe,
- karta kredytowa,
- gotówka .
Grupa BIZNES GÓRALKI ---------> http://sites.google.com/site/lemurkowo/
ZAPRASZAMY !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz