czwartek, 8 stycznia 2009

NaTaLiAnO

Nazywam się Natalia. Mój pseudonim to Nataliano. Obecnie chodzę do 2A w Gimnazjum im.Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu.W naszym zespole pełnię funkcję sekretarza. Moją ulubioną książką jest „Opowieść wigilijna",gdyż pozostawiła we mnie emocje jakie można przeżyć w Święta Bożego Narodzenia,a moim ulubionym filmem jest Mumia i Mumia 2 , ponieważ lubię ciekawe i historyczne filmy. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole są biologia, matematyka i historia. Uwielbiam czytać ciekawe książki, chodzić na dłuższe wycieczki, chodzić na spacer z moją siostrzenicą i robić zdjęcia. Bardzo interesuję się biologią i w tym kierunku chce podążać. Mam dwie siostry, które mają na imię Dorota i Paulina. Aby uczyć się korzystam z różnych stron internetowych m.in.wikipedii.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz